-80 %

Izzivi poučevanja: spodbujanje razvoja kritičnega mišljenja

Tanja Rupnik Vec

monografija / vse / Splošno, Družboslovje, Filozofija, Sociologija, Psihologija / leto izida: 2011 / 240 str.

ISBN 978-961-234-998-1 / oznaka artikla: 6197

34,50  6,90 

Dodaj v košarico

Opis

Kritično mišljenje je, kot pravi avtorica, prav gotovo imperativ današnjega časa. Zaradi njegovega velikega pomena na različnih ravneh izobraževanja, poklicnega razvoja, znanstvenega raziskovanja in nenazadnje tudi vsakdanjega življenja v postmodernem času, ki ga označuje množica izbir, možnosti, informacij, znanj, ciljev in vrednotnih opredelitev, nekateri raziskovalci uvajajo in poudarjajo novo obliko pismenosti, t.j. kritično pismenost ali pismenost kritičnega mišljenja, ki jo v veliki meri označuje kritična samorefleksivnost.

“Da bi učence zmogli učiti misliti kritično, moramo najprej imeti natančno predstavo o tem, kaj kritično mišljenje je, ga visoko vrednotiti, biti v njem vešči ter vedeti, kako ga pri učencih spodbujati in kako ga poučevati. Zato to delo posvečamo preučevanju kritičnega mišljenja učiteljev, natančneje, raziskovanju njihovega razumevanja koncepta kritično mišljenje, njihovih veščin kritičnega mišljenja in njihovih prizadevanj, da bi učence teh tako pomembnih veščin učili in jim te vrednote privzgajali.”

Dodatne informacije

Leto izida

Avtor/-ji

Predmet/-i

, , , ,

Stopnja izobraževanja

Vrsta gradiva

ISBN 978-961-234-998-1

Mnenja

Zaenkrat še ni mnenj.

Bodi prvi ocenjevalec “Izzivi poučevanja: spodbujanje razvoja kritičnega mišljenja”

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja