Razredni pouk (2/2018)

revija / osnovna šola, OŠ – razredni pouk / leto izida: 2018 / 64 str.

ISSN 1408-7820 / oznaka artikla: 9112

13,00 

Dodaj v košarico
Kategoriji: ,

Opis

Aktualna številka v Strokovnih izhodiščih predstavlja pomen zgodnjega razvoja problemskih znanj pri pouku matematike s predstavitvijo nekaterih strategij reševanja matematičnih problemov. V prispevku o pomenu integracije športnega duha predstavljamo metodo koncepta športnega duha, ki spodbuja dobre medsebojne odnose in pozitivno vpliva na posameznikov celostni razvoj. V Idejah iz razreda pišemo o digitalnem opismenjevanju in izdelavi didaktičnih digitalnih orodij za prvi razred; didaktične aplikacije so avtorji razvili sami, v prispevku prikazujejo prilagajanje aplikacije potrebam pri pouku. V primeru dobre prakse medpredmetnega povezovanja predstavljamo projekt, v katerem so učenci četrtega razreda zavijali kompetence naravoslovja in tehnike ter likovne in matematične kompetence. Tu je še članek, ki obravnava števila in prikaže različne dejavnosti pri zapisu številk, dva članka pa sta namenjena jeziku, in sicer glasovni analizi pri slovenščini ter izkušnjam zgodnjega učenja tujega jezika. V kotičkih tokrat odgovarjamo na vprašanje, zakaj isti učitelj/-ica skozi celo prvo vzgojno-izobraževalno obdobje, pišemo o slikanici Kotiček na koncu sveta ter o vzgoji otrok v kritične in varne uporabnike in soustvarjalce svetovnega spleta.

Dodatne informacije

Leto izida

Stopnja izobraževanja

,

Vrsta gradiva

ISSN 1408-7820

Mnenja

Zaenkrat še ni mnenj.

Bodi prvi ocenjevalec “Razredni pouk (2/2018)”

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja