Končna poročila
-
Hkratno opismenjevanje v slovenščini in madžarščini v dvojezični osnovni šoli (2015), končno poročilo
-
Analiza izobraževanja na daljavo v času epidemije covid-19 v Sloveniji, delno poročilo, julij 2020
-
Delna zunanja diferenciacija pri madžarščini kot drugem jeziku v Dvojezični srednji šoli Lendava (2015), končno poročilo
-
Uvedba celostnega pedagoško-zdravstvenega modela
-
Uvajanje in izvajanje inkluzije dijakov kot kompleksnega dvosmernega procesa (2016), končno poročilo
-
Analiza obremenjenosti šolskih svetovalnih delavcev
-
Analiza izvajanja izbrinih predmetov v osnovni šoli
-
Poročilo o spremljavi izvajanja prenovljenega dela posebnega programa vzgoje in izobraževanja za otroke in mladostnike s posebnimi potrebami od 21. d
-
Stanje na področju poučevanja kitajščine v letu 2015/2016
-
Povzetek poročil skupin za analizo učnih načrtov v osnovni šoli in gimnaziji
-
Poročilo o spremljavi neobveznih izbirnih predmetov 2014/2015
-
Načrtovanje, spremljanje in evalvacija SVETOVALNEGA DELA V VRTCU – Analiza s priporočili
-
Izhodišča za delo v podružničnih šolah in kombiniranem pouku
-
Metodologija spremljanja in preprečevanja zgodnjega opuščanja izobraževanja in usposabljanja
-
Uvajanje izobraževanja na daljavo za dijake športnike (2011), končno poročilo