-80 %

Kritično mišljenje v šoli – Strategije poučevanja kritičnega mišljenja

Tanja Rupnik Vec, Alenka Kompare

priročnik za učitelje / osnovna šola, srednja šola, OŠ – predmetni pouk / Splošno / leto izida: 2006 / 384 str.

ISBN 961-234-557-0 / oznaka artikla: 6088

19,61  3,92 

Dodaj v košarico
Kategorija:

Opis

Priročnik vsestransko in poglobljeno obravnava in predstavlja kritično mišljenje od različnih opredelitev, razjasnitve temeljnih pojmov in raziskav do praktičnih navodil in vaj za delo v razredu. Vsebina je razdeljena na osem poglavij: Pojmovanja kritičnega mišljenja, Spraševanje, Natančna in jasna raba jezika, Analiza argumentov, Presojanje argumentov, Reševanje problemov in odločanje in Spodbujanje učenja kritičnega mišljenja pri učencih – Poučevanje za kritično mišljenje, ki jih dopolnjujejo bogat seznam literature, rešitve nalog in odgovori na vprašanja.

Tematika je zelo aktualna, saj se nanaša na eno temeljnih vseživljenjskih kompetenc – učenje razmišljanja. Regulacija mišljenja, učenja in vedenja so cilji, ki jih poudarjajo vsi evropski dokumenti na področju izobraževanja.

Dodatne informacije

Leto izida

Avtor/-ji

,

Predmet/-i

Stopnja izobraževanja

, ,

Vrsta gradiva

ISBN 961-234-557-0

Mnenja

Zaenkrat še ni mnenj.

Bodi prvi ocenjevalec “Kritično mišljenje v šoli – Strategije poučevanja kritičnega mišljenja”

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja