Učitelj se v svoji praksi srečuje in prepoznava raznolikost vzgojno-izobraževalnih potreb otrok, ki so deležni različnih oblik pomoči. Vključujoči pristop pod drobnogled postavlja dvoje: poleg ovir, ki izhajajo iz učenca oziroma njegove narave, se v večji meri ukvarja tudi s pogoji in ovirami, ki v samem učnem okolju omogočajo ali onemogočajo učenčevo optimalno učenje. Prevladuje torej osredotočenost na učno okolje, se pravi na pouk in učilnico oziroma kurikul v najširšem pomenu besede.
Kontakt: Elektronski naslov področne skupine
Več o področni skupini »Novice
Obvestilo o izvedbi šolskih tekmovanj
Obveščamo vas, da bodo tekmovanja v organizaciji Zavoda RS za šolstvo izvedena po posodobljenem koledarju in na način, ki je bil 4. 3. 2021 opredeljen v okrožnici osnovnim, srednjim in višjim šolam Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport, št. 6030-4/2021/2.
Spletne skupnosti
Za učitelje matematike v osnovni šoli Za učitelje matematike v srednji šoli Za učitelje matematike v gimnazijahUčbeniki in učila
Tekmovanja
Več informacij o tekmovanjih dobite tukaj.
Razpis tekmovanja
Obvestilo o izvedbi šolskih tekmovanj
Obveščamo vas, da bodo tekmovanja v organizaciji Zavoda RS za šolstvo izvedena po posodobljenem koledarju in na način, ki je bil 4. 3. 2021 opredeljen v okrožnici osnovnim, srednjim in višjim šolam Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport, št. 6030-4/2021/2.
Državno tekmovanje v znanju
Več »Projekti
Več »Zadnje publikacije
Publikacij trenutno ni na voljo.