Otroci s posebnimi potrebami na enem mestu

Učitelj se v svoji praksi srečuje in prepoznava raznolikost vzgojno-izobraževalnih potreb otrok, ki so deležni različnih oblik pomoči. Vključujoči pristop pod drobnogled postavlja dvoje: poleg ovir, ki izhajajo iz učenca oziroma njegove narave, se v večji meri ukvarja tudi s pogoji in ovirami, ki v samem učnem okolju omogočajo ali onemogočajo učenčevo optimalno učenje. Prevladuje torej osredotočenost na učno okolje, se pravi na pouk in učilnico oziroma kurikul v najširšem pomenu besede.

Kontakt: Elektronski naslov področne skupine

Več o področni skupini »

Novice

Obvestilo o izvedbi šolskih tekmovanj

Obveščamo vas, da bodo tekmovanja v organizaciji Zavoda RS za šolstvo izvedena po posodobljenem koledarju in na način, ki je bil 4. 3. 2021 opredeljen v okrožnici osnovnim, srednjim in višjim šolam Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport, št. 6030-4/2021/2.

Več »

Spletne skupnosti

Za učitelje matematike v osnovni šoli Za učitelje matematike v srednji šoli Za učitelje matematike v gimnazijah

Učbeniki in učila


Tekmovanja

Več informacij o tekmovanjih dobite tukaj.

Razpis tekmovanja
Obvestilo o izvedbi šolskih tekmovanj

Obveščamo vas, da bodo tekmovanja v organizaciji Zavoda RS za šolstvo izvedena po posodobljenem koledarju in na način, ki je bil 4. 3. 2021 opredeljen v okrožnici osnovnim, srednjim in višjim šolam Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport, št. 6030-4/2021/2.

Več »
Državno tekmovanje v znanju
Več »

Projekti

Več »

Zadnje publikacije

Publikacij trenutno ni na voljo.

Več »

Digitalna bralnica

Več »

Povezave