Computational thinking and mathematical thinking: digital literacy in mathematics curricula (CTMT)
Opis projekta
Mednarodni projekt CTMT temelji na rezultatih raziskovalnega triletnega nizozemskega projekta z naslovom “Computational thinking and mathematical thinking: digital literacy in mathematics curricula”. Glavni cilj projekta je raziskati, kako povezati računalniško in matematično mišljenje znotraj kurikula.

Projekt poteka v okviru programa Erasmus+, KA2 – Projektno sodelovanje za inovacije in izmenjavo dobrih praks.
Z dejavnostmi projekta bomo odgovorili na dve raziskovalni vprašanji:
1. Katera so izhodiščna načela na podlagi katerih oblikujemo kurikul v katerem se medsebojno prepletata računalniško in matematično mišljenje?
2. Ali so izhodiščna načela za pripravo kurikula ustrezna/sprejemljiva v različnih mednarodnih kontekstih?
V projektu sodelujejo strokovnjaki iz devetih evropskih institucij:
- Stichting Leerplanontwikkeling SLO, Nizozemska – koordinator projekta
- Eotvos Lorand Tudomanyegyetem, Madžarska
- Katholieke Universiteit Leuven, Belgija
- NCCA, Irska
- Norges Teknisknaturvitenskapelige Universitet NTNU, Norveška
- Script Innovation et Agence Qualité, Luxemburg
- Sihtasutus Innove, Estonija
- Univerza V Ljubljani, Fakulteta za elektrotehniko, Slovenija
- Zavod Republike Slovenije za šolstvo, Slovenija
Trajanje projekta: 1. 9. 2019 – 31. 8. 2022 (podaljšano do 31. 8. 2023)