Computational thinking and mathematical thinking

Computational thinking and mathematical thinking: digital literacy in mathematics curricula (CTMT)

Opis projekta

Mednarodni projekt CTMT temelji na rezultatih raziskovalnega triletnega nizozemskega projekta z naslovom “Computational thinking and mathematical thinking: digital literacy in mathematics curricula”. Glavni cilj projekta je raziskati, kako povezati računalniško in matematično mišljenje znotraj kurikula. 

Projekt poteka v okviru programa Erasmus+, KA2 – Projektno sodelovanje za inovacije in izmenjavo dobrih praks.

Z dejavnostmi projekta bomo odgovorili na dve raziskovalni vprašanji:

1. Katera so izhodiščna načela na podlagi katerih oblikujemo kurikul v katerem se medsebojno prepletata računalniško in matematično mišljenje?

2. Ali so izhodiščna načela za pripravo kurikula ustrezna/sprejemljiva v različnih mednarodnih kontekstih? 

V projektu sodelujejo strokovnjaki iz devetih evropskih institucij:

  • Stichting Leerplanontwikkeling SLO, Nizozemska – koordinator projekta 
  • Eotvos Lorand Tudomanyegyetem, Madžarska 
  • Katholieke Universiteit Leuven, Belgija
  • NCCA, Irska 
  • Norges Teknisknaturvitenskapelige Universitet NTNU, Norveška  
  • Script Innovation et Agence Qualité, Luxemburg 
  • Sihtasutus Innove, Estonija 
  • Univerza V Ljubljani, Fakulteta za elektrotehniko, Slovenija 
  • Zavod Republike Slovenije za šolstvo, Slovenija

Trajanje projekta: 1. 9. 2019 – 31. 8. 2022 (podaljšano do 31. 8. 2023)