ATS 2020

Mednarodni projekt Formativno spremljanje in vrednotenje transverzalnih veščin ob podpori IKT (ATS 2020 – Assessment of Transverzal skills, 2015 – 2018), je predstavljal vsebinsko nadgradnjo mednarodnega projekta EUfolio.

Temeljni izziv sodelujočih učiteljev je bil raziskati  odgovor na vprašanje: »Kako naj pri poučevanju svojega predmeta s pomočjo razvojnega elektronskega listovnika spodbujam, spremljam in vrednotim razvoj prečnih veščin?« V projektu smo v Sloveniji razvili model prečnih veščin, učitelji pa so, z učenci delujoč v dveh spletnih okoljih, primernih za oblikovanje e-listovnika učenca (Mahara in O265), razvili vrsto zanimivih strategij, avtentičnih problemskih situacij, orodij za formativno spremljanje in vrednotenje transverzalnih veščin, videogradiv, sprotnih priprav, e-listovnikov učencev, ki so umeščeni na mednarodno spletno stran projekta.

Izbrani so odlični primeri spremljanja in vrednotenja transverzalnih veščin, podkrepljeni s teoretičnimi osnovami poučevanja po načelih formativnega spremljanja, zbrani so v e-publikacijah: Spodbujanje razvoja veščin kritičnega mišljenja s formativnim spremljanjem; Veščine kritičnega mišljenja – primeri nalog; Spodbujanje razvoja veščin sodelovanja in komuniciranja s formativnim spremljanjem, Spodbujanje razvoja veščin znanstvenega raziskovanja s formativnim spremljanjem, Spodbujanje razvoja veščin dela z viri s formativnim spremljanjem, Orodja za formativno spremljanje prečnih veščin.