Opis
Aktualna številka v Strokovnih izhodiščih predstavlja pomen zgodnjega razvoja problemskih znanj pri pouku matematike s predstavitvijo nekaterih strategij reševanja matematičnih problemov. V prispevku o pomenu integracije športnega duha predstavljamo metodo koncepta športnega duha, ki spodbuja dobre medsebojne odnose in pozitivno vpliva na posameznikov celostni razvoj. V Idejah iz razreda pišemo o digitalnem opismenjevanju in izdelavi didaktičnih digitalnih orodij za prvi razred; didaktične aplikacije so avtorji razvili sami, v prispevku prikazujejo prilagajanje aplikacije potrebam pri pouku. V primeru dobre prakse medpredmetnega povezovanja predstavljamo projekt, v katerem so učenci četrtega razreda zavijali kompetence naravoslovja in tehnike ter likovne in matematične kompetence. Tu je še članek, ki obravnava števila in prikaže različne dejavnosti pri zapisu številk, dva članka pa sta namenjena jeziku, in sicer glasovni analizi pri slovenščini ter izkušnjam zgodnjega učenja tujega jezika. V kotičkih tokrat odgovarjamo na vprašanje, zakaj isti učitelj/-ica skozi celo prvo vzgojno-izobraževalno obdobje, pišemo o slikanici Kotiček na koncu sveta ter o vzgoji otrok v kritične in varne uporabnike in soustvarjalce svetovnega spleta.











Mnenja
Zaenkrat še ni mnenj.